شب تاب

شب تاب

شبپره های مخفی ذهن,بالهای استواردر می آورند و در آسمان غروب پر می کشند و میروند

وقتی می آی صدای پات از همه جاده ها می آد

 

وقتی می آی صدای پات از همه جاده ها می آد

انگار نه از یه شهر دور كه از همه دنیا می آد

تا وقتی كه در وا می شه لحظه دیدن می رسه

هر چی كه جاده ست رو زمین به سینه من می رسه

ای كه تویی همه كسم بی تو می گیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم به هرچی می خوام می رسم

وقتی تو نیستی قلبمو واسه كی تكرار بكنم

گلهای خواب آلوده رو واسه كی بیدار بكنم

دست كبوترای عشق واسه كی دونه بپاشه

مگه تن من  می تونه بدون تو زنده باشه

ای كه تویی همه كسم بی تو می گیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم به هرچی می خوام می رسم

عزیزترین سوغاتیه غبار پیراهن تو

عمر دوباره منه دیدن و بوییدن تو

نه من تو را واسه خودم  نه از سر هوس می خوام

عمر دوباره منی تو رو واسه نفس می خوام

ای كه تویی همه كسم بی تو می گیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم به هرچی می خوام می رسم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Shima ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

دنیایم را میدهم برای لبخندت, هراسی نیست. شاد که باشی دوباره دنیا از ان من است...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , fireflies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM